Kennisbank
Blokkade uitgaande bellen na overschrijding limiet
Geplaatst door Ron Randasche op 02 November 2015 11:21 AM

Om te voorkomen dat er zeer hoge telefoonkosten worden gemaakt als uw VoIP-gegevens in verkeerde handen vallen, hebben wij uw account tot een bepaald bedrag gelimiteerd.

Tevens ontvangt u een waarschuwing als het bedrag een van tevoren ingestelde drempel overschrijdt.

Als eenmaal de limiet overschreden is, kunnen wij de limiet verhogen, maar moeten er nog diverse aanpassingen worden gedaan om het account weer te activeren:

- de blokkade moet worden opgegeven in het Billingportal > Telefoon > Algemene Instellingen

- Daarnaast dient u nog ticket te maken naar support@divinet.nl, zodat wij de algemeen blokkade kunnen opheffen.

Om dit te voorkomen kunt u het beste met ons contact opnemen, als u de waarschuwing krijgt dat u uw limiet nadert. Dan kunnen wij de limiet al aanpassen voordat het account geblokkeerd wordt.

 

(0 stem(men))
Nuttig
Niet nuttig