Waarmee kunnen we je helpen?
Laatste updates
End-of-support Outlook 2011 voor Mac
Geplaatst door Ron Randasche op 03 May 2018 10:09 AM
We willen u er graag van op de hoogte stellen dat we niet langer Outlook 2011 voor Mac zullen aanbieden als een ondersteunde versie van Outlook voor gebruik met Hosted Exchange-mailboxen. Microsoft kondigde het einde van de ondersteuning voor Outlook 2011 voor Mac op 10 oktober 2017. Vanaf 1 juni 2018 kunnen gebruikers die proberen verbinding te maken met Hosted Exchange met Outlook 2011 voor Mac geen mail meer versturen en ontvangen via hun client. Gebruikers moeten upgraden
Meer lezen »

26-03-2017: Storing Netwerk Webservers
Geplaatst door Ron Randasche op 27 March 2018 01:41 PM
[edit 26-03-2018 09:47] Beste klant, Omstreeks 9:42 uur is er een storing opgetreden in het netwerk van een van onze leveranciers. Hierdoor kan het voorkomen dat uw systemen onbereikbaar is. Wij hebben de oorzaak inmiddels gevonden en zijn bezig correctieve maatregelen te nemen om de situatie te herstellen. In sommige gevallen kan het nog even duren voordat de bereikbaarheid volledig is hersteld. Wij zullen u op korte termijn informeren over deze storing middels een incident
Meer lezen »

Aanpassing DV en OS SSL certificaten
Geplaatst door Ron Randasche op 09 March 2018 09:59 AM
Vanaf 01 maart 2018 hebben alle nieuwe DV en OV SSL certificaten een maximale geldigheidsduur van 2 jaar. De certificaten van meer dan 2 jaar zijn vanaf deze datum niet meer bestelbaar. Certificaten die voor 1 maart 2018 zijn uitgegeven en een langere geldigheidsduur hebben, blijven gewoon geldig.
Meer lezen »

07-04-2016: KPN WEAS-verbindingen
Geplaatst door Ron Randasche op 23 March 2016 11:38 AM
In de nacht van 7 april 2016 tussen 0:00 en 02:00 wordt er onderhoud gepleegd op één van de KPN Routers verantwoordelijk voor connectivity diensten. Na het onderhoud zal de router worden herstart. U kunt een downtime van maximaal 2 uur verwachten. Uw verbindingen zullen zich na het onderhoud automatisch herstellen. Mocht de verbinding na 2 uur niet zijn hersteld, dan adviseren wij u de apparatuur op klantlocatie te herstarten.
Meer lezen »

06-04-2016: KPN WEAS-verbindingen
Geplaatst door Ron Randasche op 23 March 2016 11:37 AM
In de nacht van 6 april 2016 tussen 0:00 en 02:00 wordt er onderhoud gepleegd op één van de KPN Routers verantwoordelijk voor connectivity diensten. Na het onderhoud zal de router worden herstart. U kunt een downtime van maximaal 2 uur verwachten. Uw verbindingen zullen zich na het onderhoud automatisch herstellen. Mocht de verbinding na 2 uur niet zijn hersteld, dan adviseren wij u de apparatuur op klantlocatie te herstarten.
Meer lezen »


Help Desk Software for divinet.nl