Kennisbank: E-mail / SMTP
Aan mij verzonden email wordt geblokkeerd (Hosted Exchange/Adv. Webmail).
Geplaatst door Ron Randasche, Laatst aangepast door op 29 January 2010 10:23 AM
Betreft de diensten:
- Advanced Webmail
- Hosted Exchange

Het kan voorkomen dat iemand die u een e-mail probeert te versturen een e-mail terug krijgt dat zijn mail door ons mail systeem wordt geweigerd.

Dit komt dat meestal omdat het domein of het ip-adres van de afzender op een realtime blacklist staat genoteerd.

Om er zeker van te zijn dat u mail van regelmatige correspondenten blijft ontvangen raden wij u aan om het e-mail adres, de domeinnaam of het IP-adres op uw safelist te plaatsen. Dit staat dan de aflevering van de emails wel toe.

Instructies over het beheren van uw safelist voor de administrator:
http://admin.divinet.nl
Klik onder het kopje Spamfiltering op het item: Edit Safelists

Eindgebruikers kunnen hun safelist bewerken via hun persoonlijke control panel op:
http://admin.divinet.nl/usercp
(559 stem(men))
Nuttig
Niet nuttig

Help Desk Software for divinet.nl