Nieuws
End-of-support Outlook 2011 voor Mac
Geplaatst door Ron Randasche op 03 May 2018 10:09 AM

We willen u er graag van op de hoogte stellen dat we niet langer Outlook 2011 voor Mac zullen aanbieden als een ondersteunde versie van Outlook voor gebruik met Hosted Exchange-mailboxen. Microsoft kondigde het einde van de ondersteuning voor Outlook 2011 voor Mac op 10 oktober 2017.

Vanaf 1 juni 2018 kunnen gebruikers die proberen verbinding te maken met Hosted Exchange met Outlook 2011 voor Mac geen mail meer versturen en ontvangen via hun client. Gebruikers moeten upgraden naar Outlook 2016 voor Mac of een andere ondersteunde e-mailclient gebruiken, zoals Mac Mail of Outlook Web App (OWA).

Volg de onderstaande stap voor stap instructies om te upgraden via het Configuratiescherm.

 

  1. Log in op uw Cloud Office Control Panel-account via
         Administrator: https://admin.divinet.nl
        
    userniveau via https://admin.divinet.nl/usercp
  1. Selecteer Mailboxen in de Microsoft Exchange-rubriek
  2. Selecteer de gebruiker met de Outlook 2011-licentie
  3. Tabblad "Client Setup" kiezen
  4. Selecteer Outlook 2016 voor Mac en kies Bestand opslaan.
  5. U ziet de bestandsbelasting op uw dock
  6. Open het installatiepakket zodra het downloaden van het bestand is voltooid. (Voer het beheerderswachtwoord van de lokale computer in als u om referenties wordt gevraagd)
  7. Ga verder met de installatiewizard, ga akkoord met de licentieovereenkomst en sluit de installatiewizard af zodra deze met succes is geïnstalleerd.
  8. Je hebt nu toegang tot Outlook 2016 voor Mac en moet de Exchange-account van de gebruiker instellen. Ga naar help.emailsrvr.com voor instructies over het instellen van uw e-mailaccounts in de nieuwe Outlook-toepassing.

 


Reacties (0)
Help Desk Software for divinet.nl