Nieuws
Storing KPN xDSL en FTTH aggregatie router
Geplaatst door Support Team op 11 January 2019 08:28 AM
11 Januari 2019 - 15:35 (Gesloten)

De engineers zien op enkele verbindingen na een volledige herstel van de dienst.
Mocht de verbinding niet automatisch herstellen adviseren wij u de apparatuur op klantlocatie te herstarten

11 Januari 2019 - 14:35 (Update)

Engineers melden dat het merendeel van de getroffen verbindingen weer een actief zijn. Verbindingen welke nog niet actief zijn, adviseren wij een herstart uit te voeren van de CPE.

11 Januari 2019 - 13:50 (Update)

Engineers geven aan dat herstel van de getroffen verbinding gaande is.

11 Januari 2019 - 12:45 (Update)

De engineers melden dat er geleidelijk aan herstel plaatsvindt van de getroffen verbindingen.
Indien de verbinding niet vanzelf terugkomt, adviseren wij u om de CPE (modem) op locatie te herstarten.

11 Januari 2019 - 12:15 (Update)

Het onderzoek naar de storing is nog in volle gang.

11 Januari 2019 - 10:50 (Update)

Engineers van KPN geven aan dat herstel zichtbaar is maar dat niet alle verbindingen terug komen. Onderzoek is in volle gang.

Wij houden u op de hoogte.

11 Januari 2019 - 9:20 (Update)

Engineers geven aan dat het onderzoek in het datacenter gaande is. De symptomen van de storing zijn dat de getroffen verbindingen wel in sync zijn maar geen PPP/Data hebben.
Wij houden u op de hoogte.

11 Januari 2019 - 7:38 (origineel bericht)

Onze engineers melden een storing in een van de aggregatie routers van KPN. Als gevolg van de storing zijn KPN xDSL en FTTH verbindingen mogelijk niet of vertraagd beschikbaar. De engineers van KPN hebben het probleem in onderzoek. Zodra er meer bekend is zullen we hier een update plaatsen.

Diensten: KPN FttH, KPN xDSL

Reacties (0)
Help Desk Software for divinet.nl